Anthology

diskusní fórum o skupině Beatles
Park
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 873
Registrován: pát čer 27, 2008 11:30 am

Re: Anthology

Příspěvek od Park »

BONUS-Disk 5
-recolloctions June 1994
BABY WHAT YOU WANT ME TO DO (in park)
G+P+R: Když vstoupil, a ty byly nové kolegy ...
a myslel jsem, že když budu držet s tebou, které budeme všichni rádi ... víte ...
tak jsem myslel, ...- Dejte ho k Paulovi!
Jo, protože to by bylo všechna právě poté
Ale pak se to změnilo a byls s kýmkoliv
Je jen jakýmsi šel na na různé výlety
Já to líbilo, protože nebylo druh věcí bychom udělat mnohem
Jako děti jsme stopovat-prudce zvýšila ...
a já a George jsme skončili tím, že jsme spali ve stejné posteli na některých BaB
jsem nebyl daleko od domova daleko když jsme začínali
Nemusel jsme dělat nic, byl jsem jen dítě
Na Butlin to téměř ...- Jo, ale já ještě spal na svém vlastním
Tak to byl dobrý způsob, víte ...
Bylo to skvělé. Pobyt v místnosti se svým přítelem, a vyzkoušejte své návyky
Ty jsi zůstal až do pozdní noci? Nemohl jsem spát.
To byste mít vždy s ohledem na ...- Bál jsem se ze tmy!
Musel jsme mít světlo na a máte spát tímto způsobem
Ale to je dobré. Cestou jsme se seznámili.

ROUNCHY (in studio)

Víš, moje vlasy ... se furt vracely zpět ...
Používal jsem pěnu !... ale samozřejmě to jen jde kupředu používali jsme Vaseline na hustotu vlasů, ale ty se dostali zpátky, tak ...
Pamatuji si jak jsme šli na na koupaliště v Hamburku.
Šli jsme pěšky zpět do Reeperbahn a to sušené a byl rád, že všechny.
Během večera jsme viděli naše přátelé, Jurgen a Astrid ...
a já jsem jim řekl: Pamatujte si jak jsme si to nechali, je to fakt dobrý
Bylo to něco jako, že všichni v té době jsme začínali.
Pokud bych řekl, že naff my bychom si to změnil ...
ale protože se to líbilo, tak se nám to líbilo
Udělali jsme ne jít s ním na hlavní cestu, jsme stále ...
Pamatuji si, když Johna a já jsme se sebrali a ... on slavil 21.narozeniny ...
a dostal sto liber od jeho strýc, který byl zubař v Edinburghu
Velmi zvýšené tak, že --
my bychom nikdy známý, jako je kdokoli který měl příbuzného, který byl zubař
Nebo sto liber!
Do dnešního dne nikdo nikdy dána mi-sto smackers!
A pak, jak si dokážete představit, že byl jako dědictví
Ale John dostal sto liber a řekl, co uděláme?
Takže jsme se rozhodli odejít do Španělska a utratit těch 100 Liber
Dostali jsme se do Paříže - jsme klička-prudce zvýšila --
a rozhodli jsme se vykašlat naŠpanělsk, později v týdnu, jak líbilo nám líbilo v Paříži
Tak jsme potkali Jurgen, nášeho přítele - Astrid, Jurgen a Klaus --
a řekl: "Vaše vlasy jsou hezké. Mohl bych vás rád, že ten náš?"
Říkal, že jsou si jisti, že chcete tuto?
Řekl jsem, jo, dělej, jsme na dovolenou a všechno, co
jsme dorazili zpět do Liverpoolu s tento zábavný vlasy dopředu, jak říkáte ...
a každý byl trochu pochybné o ní ale jen padl do co potom ...
a my je držena vpřed
Udělal jste Vy, ale vždy musel Ringo velká šedá šok za tu
Je tam - Měl to udělat, aby se připojily k kapela
Je to jediný způsob, jak bych mohl připojit
Ale když vyšli vstříc jste neviděli jeho šedé bit
Měl vousy příliš - "oholit brady, udržet licousy"
Rádi bychom tu jít podívat zde
Podíval jsem se takhle vlastně, než jsem vstoupil právě vy
Jen se oblek
Jsme skutečně viděli londýnské kapely v Hamburku ...
a jedna z nich nosila špičaté boty toe a kubánské patu ...
a jsme si mysleli, "Hmm ..., že jsou dobré!
"Kde jsi ty?"
Říkal, že v Londýně na Anello & Davide to
Byli jsme na Anello & Davide to a koupili ty boty
Tehdy jsme si mysleli, hej, které ji - budeme mít vlastní vyrobené
Takže ten, který se stal "Beatle boot" byli jsme z nich vyrobené
ale původní ... Pamatujte si,co měl, že elastické dole na str.
Byl to balet shop - Anello & Davide provedené baletní věci-tutus a obuv
Je to, kde se všechny holčičky šel
Rádi bychom se dostat naše Beatle boty vyrobené a tam bychom se tyto děti, které znáte
Ne, ty měly sukénka. Nikdy jsem neměl jednoho z nich
Bylo Ringo, kteří měli své nohy bandážovaný nebyl to?
Pro uložení těch málo baletní boty - jsem šel do Číny!
A pak později jsme začali realizovat můžete dostat to, co jste chtěl
Nejprve byli všichni stejní ale pak ...
Mohli bychom mít v naší velikosti! - Měl jsem kabel obleku ...
Co budeme chodit ...? Já vím ... kabel boty. Dejte jim stejné textilie
Pak jsme kotník ty, ty tele, kolena vysoké ... všechny druhy
Pak tam byl tento, že odešel ...
Byl to jeden z prvních z nich ...
To bylo kino komerční Link pro nábytek ...
nazývá <i> Myšlení propojení </ i> - byli jsme u obrázků
Dobrý Intro - Dobré Intro, jo
Je to druhý verš

THINKING OF LIGHTING (in studio)

Cena 75 liber byla cena, za kterou jsem si koupil moje první auto - To bylo dobré auto
Byla to mimo Johnny Hutchi? - Jaké měl barvu?
Červené a bílé-ručně malované. Malované ručně!
Měl jsi zelený Anglia - Blue
To bylo mnohem později, když - vzal jsem vám, že auto
Opravdu? - Vzal jsem vás na ... - Warrington
A jak jsme přišli domů, jste rychlosti a rychlosti, byl jsem
Byli jsme blízko sebe předjel a vy to auto ...
Převzal jsem ho ...
pak vyšel ven a rozcupoval jeho brzy ...
Také jsem ho naboural ...
Bylo to štěstí, že jsem ho dostal do garáže --
- protože jsem neměl žádný průkaz ani pojištění
Řekl jsem zastavit? - Jen průběžně probíhající
Jen nedala zatraceně! - Chcete-li tento den nikdy jsem o tom věděl





Neuděláme <i> Blue Moon Of Kentucky </ i>?
Jen krátká verze
BLUE MOON OF KENTUCKY (in studio)

Už jsi někdy setkal s Elvisem znovu?
jsem se potkal se s ním několikrát - jste cítil on?
budeme vědět, kdy budeme vstávat! - Jak to myslíš, cítil jste ho?
Mám nějaké vzpomínky že jsem se potkal se s ním několikrát
Možná to byla jen jednu noc a jsem si ho do bouřlivého varu!
Je to nazývá flashbacks, myslím, že
Vy jste s ním setkal znovu? - No potkal jsem ho jen jednou
Potkal jsem ho v Madison Square Garden ...
pár let před koncem - to bylo trochu smutné, opravdu
byl celý v kovbojským
Měl všechny doprovodné zpěvyačky a hráče na trubky ...
ale měl skvělý rytmus sekce - James Burtona a všechny, že gang
Já jen chtěl říct, si džíny na ...
si kytaru a prostě dělat <i> That´s All Right, Mama </ i>
Viděl jsem ho ve Vegas v 70 letech ...... a sodomita, že všechny ostatní kecy
po er ...
Viděl jsi ho ve Vegas? - Jo
potkal jsem ho jen jednou, tu noc
Když jsem ho viděl, byl jsem rád, a hippie všechny tohoto denim a dlouhé vlasy
Bylo to v počátečních'70s, Šel jsem za ním do zákulisí ...
a, víš, ty velké šaten a mil toalety a tak ...
jsem seděl mluvíš kluci a on nikde třeba vidět ...
pak konečně přišel za rohem v tom velký bílý oblek se zlatými věci ...
a vypadal jako Ringo-všechny jeho plnovous byl ... byla lakovaná
Vše bylo černé vlasy a byl všechny vydělané a tak ...
a zdálo jako ... Myslel jsem, že jsem byla schůzi Vishnu nebo Krishna, nebo někdo ...
Bylo to jako ... wow! A já jen cítil takhle arogantní, umouněný málo ...
"Dobrý den, Elvis, jak se máš?" A on na to ... "Ahoj"
Chtěl jsem se ho zepata proč se nevrátí k standartům jako That´s All right Mama...
a zbavit se všech těch pitomých doprovodech.
Bylo to smutné, ale udělal pár dobrých melodií
Už jsi někdy s ním setkal znovu? - Ne. Ani po tomto dni
Ale byl skvělý. Byl velký

AIN´T SHE SWEET (in park)

To byl opravdu pěkný den - Byla to pro mě velká radost.
Fajn. Nebudeme se vidět dalších 40 let!
Tak by měla skončit série - jsme mohli na konci této poznámce
Myslím, že to byl Candlestick Park - Ne, to nebylo, to bylo ...
To je Candlestick Park
Byl to velmi příjemný den, díky za to, žes nás George pozval.
Je to opravdu krásné ... Líbí se mi to s vámi kluci.
Little choochie tvář!





















Compiling the Anthology Albums

George Matin: Anthology se původně jmenovala The Long and Winding Road.
Chlapci vyprávěli vlastní příběh spíše, než svěřit to někomu jinému.
Konec konců, věděli lépe než kdokoliv jiný, co bylo děje.
A někdo vymyslel, že by byla dobré mít audio ekvivalent
Ale je to prostě není dobré dělat a soundtrack z filmu ...
protože strašně moc chybí - vize přebírá
Takže, co budeme poskytovat je doplňkem k němu
Něco, co běží paralelně, ale má to čistý zvuk.

George: Hlavní podstata je hudba ...
najít nejvíce starověké Beatle hudba možné
To se v chronologickém pořadí prostřednictvím našich záznamů ...

Paul: Jsme v čele CD s novou písení Free As A Bird ...
To je je to, na co lidé čekali aby to slyšeli
Poté, co to uděláme, vrátíme se zpět.

George: Také jako dokument začíná a pak jede dozadu --
Je to trochu v úvodním kde je napsáno "Pojďme zpátky, zpátky, zpátky ..."
do doby kdy Ringovi bylo šest měsíců .
A pak se, jsme si mysleli, mohli pracovat v tomto ohledu.

Ringo:Je tu hodně věcí ze starých magnetofonů ...
George, Paul a John zpíváme a hrajeme na kytary ...
než jsem se dostal do kapely

Paul: Vrátili jsme se k nahrávkám kdy nám bylo asi 14 nebo 15 ...
,které jsme neslyšeli celé věky, víte…jako věci z mého pokoje.

George Martin:To je zajímavé, protože ... jsou tam písně, kde hrál Stuart Sutcliffe
V baskytara není příliš dobrá ale je to historický

George : Teď jsou to historické věci. Nevadí, že jsou staré a poškrábané ...
protože většina hudby kterou si kupuji je stará a poškrábaná
Víte myslím tím desky z 20. a 30. Let. Osobně mám rád, když ty nahrávky trošku praskají.

Paul: To není o kvalitě, kterou jste poslechu, je to příběh. Vidíte vývoj příběhu.

George Martin : slyšel jsem některé věci na EMI poprvé od okamžiku, kdy jsem se poprvé setkali v roce 1962. Je tu několik skladeb ... velmi ranná verze Love Me Do ...
s Pete Bestem za bicími - kterou nikdo slyšel

George-Pásky již neexistují . Našel ji na acetátu, pak převedl na disk
On a zjistil, že je to zkopírováno z pásku.

George Martin:Když jsem byl požádán, aby se pustil do tohoto projektu ...
Řekl jsem, že to nebudu převádět na moderní digitální stroj ...
protože by to nebylo to, co by lidé tehdy slyšeli ...
a já jsem se prohrabával starými pásky
Tak jsem se zeptal, zda by mi mohla EMI poslat staré zařízení
Jeden z jejich techniků měl tenhle ... a přivedl to a je to skvělý stroj
To se v počtu 2 studio Abbey Road
Bylo to state-of-the-art poté, ale teď to vypadá tak starý-nemoderních
Ale je to vhodné, využíváme této protože to dělá jiný zvuk ...
takže jsme získali právo zpět na starých dnů dělá tohle ...
a to zní, tím lépe pro všechny je
Já jsem zůstat ve starých-nemoderních režim až do poslední chvíle ...
dokud to jde na CD tak, že jsme zachovat autenticitu to
Hodně jsme pracovali na 2-stopách, 4-stopách až do 8-stop
Stále máme staré pásky - to je stará krabice
Jsou 1-palcový pásek - 4-track stroj moderní ...
ale je to pořád starý vinobraní pásky z 32 lety




Ringo-Jsme v polovině, že CD než jsem zadejte obrázek. Hodně let nebyli poslouchány.

George-televizi nebo rozhlasové pořady ze Švédska ... a různé věci z příkazové Výkon
Co zobrazeny jednou v televizi. Podařilo se nám získat soundtracky na některé show co jsme dělali .

Ringo-Není hodně živé věci se tak to byla radost poslouchat ...
protože byli velká malá kapela

George Martin- Poslouchali jsme každý tejk každé písně. A objevili jsme zajímavé věci.
Vidíme jak se písně vyvíjely a změnily.
Někdy se začal docela jinak pro mistry každý ví

R-Pak se dostal do křížové-blednutí, rád přijmout 1 přijímat 4
Na některých z nich, kde jsme byli jen pracovní písně z ...
Vždycky jsme běželi přes píseň - jsme velmi zřídka sobotu kolem
Rádi bychom říci, pojďme to udělat a že a podobně, spusťte jej
A tak postoje z začátku až 7 se později ...
byl rád ... míle
Není to rád "Oh, jsme změnili poznámku" ...
jsme změnili celou věc - Pracujeme na tom a měnící se
Jednou ze silných stránek Beatles bylo, že věčný zvědavost --
věčný hledání něco nového

GM-Byli vždycky říká "Co nového zvuku můžeme mít?"
"Jaké další nástroje, víš? Dej mi jiný zvuk"
Nebyli obsah s tím, co měli včera

P-Jedna zajímavá věc je, že
jsme vždycky mysleli, že lidé, jako se Supremes učiněna "dobrý záznam"
Ale pak další byl jakýsi stejný záznam
Bylo to Supremes zvuku o Motown zvuk
Tak jsme opravdu líbil první druhá nebyl tak dobrý ...
a to oploceném trochu, víte
Takže myslím, že jsme se snažili ne zopakujte sami

R-Naše píseň-psaní a naše hraní mám lepší a to všechno jen rostl

G-Hudba byla vždy na pozadí ...
odrážejí naše pocity a naše touhy ...
a všechny různé věci we'd zkušeným
Je to na skoky a meze ... a je to docela zajímavé

GM:Myslel jsem, že bychom si poslechnout staré nahrávku jsme pracovat na
To nevyžaduje velkou vyrovnávací To bylo o 19. ledna 1967 ...
a nevyžaduje velkou vyrovnávací protože má pouze 2 tracky
To bylo vůbec poprvé jsme slyšeli <i> A Day in the Life </ i> v ateliéru
To byla první verze - velitel přišel trochu později
Toto je verze bez Paul střední bit ...
a bez orchestru
John je jen zpěv ji opravdu pro sebe
Myslím, že je to okouzlující. OK, Paul, ať to má poslouchat

A day in the life
GMMyslím, že na počátku brát Johna tak je přirozené

P-Byl to nečekal lidé 32 let později se to poslouchat
Někdy se po 19, a to bez ohledu jak profesionální jste ...
je nuda plíží in-můžete slyšet. Je to perfektní ...
ale na začátku roku je to to "Bože, zvuky, jako by jste opravdu těší, že"
To je to, co se mi líbí o tom

G-Co se to dostane do všech ostatních věcí jsme našli různé ven-bere ...
nebo možná i něco verze s různými vokály pro velitele ...
tak to, co jsme udělat přítomen alternativní verze

P-Slyšíš písní za to, čím jsou
Já vím, George Martin věděl proč bychom měli udělat znovu
Řekli jsme, je to asi případ "Možná bychom mohli dostat trochu lepší ...
", pokud dáme trochu na bubny ... nebo možná i banjo ..."
Ty jsi vždy snaží získat lepší

GM:Normálně Nemyslím zpět o minulosti, ale jsem si musela ...
a je to byl podivný zážitek. Paul skutečně řekl mi:
"Vyslechnutí sami, jak jsme byli 30 lety, před 25 lety ...
"a sluchu nás chatuje pryč, je to divné zkušenosti
"Je to jako hledat starý zápisník - ale přichází do života"
























-Back at Abbbey Road May 1995

Paul-<i> Golden Slumbers </ i> --
Já vím, že to je stará písnička. Ne?
George Martin.Kdy jsi to napsal? -
Paul: To není můj texty ... je to staré ...
Je to prastaré ... je to jako stará ukolébavka
Tradicionál dle McCartneyho. Tradicionál s melodii ...
jen jsem to doladil, aby to-je to můj naladit
Byl to můj táta v domě - jsme tradiční bubny na ní --
a došlo notový vzdělávání pro klavír ...
a jsem líbily texty
jsem nemohl přečíst hudba tak jsem začala dělat moje naladit na to

George-Na kterém albu je to? -
Paul- To bylo na Abbey Road

Ringo:You're George, je to Paul ...- Č.1 Beatle odborníka, George Harrison!

Paul:kontrabas a klavír doposud

Carry that weight

Paul:To Carry that Weight - Jde to do Carry that Weight.
Nemyslím, že byste se na ní - Kdo hraje basy?
Nebylo vás, to byl? - Není-li to bylo více než-přezdívaná
George Martin:Proč byste po-dub rozumí 1?
George:Protože on hrál na klavír
George Martin: Jste si hrát basy? Kdo hraje piano? –
George: Myslím, že já
Tak kdo hrál basy? - On je
Myslím, že jsem během dabování-it - Nemůžete hrát jim ve stejnou dobu
Ten po-přezdívaná to. Můžete slyšet zvuk-to je to, jako přímý nástřik
Ale pak hrál na 17 bere. To je vzít 1
Byl živý! - Už je to více než-přezdívaná by někdo
Možná jsem hrál basu. Basu jsem hrál na několika písních ...
s 6-string Fender - Zní to jako on
Byl to určitě Paul hraje piano - měli byste být schopni říct ...
protože byste vědět jak byste to udělali, že
Je tu spousta nepravdivých začíná a členění. To bylo vzít 1
Takže říkáte basy nelze nad-dabování, protože je to na každém brát?
Bylo to v přímém přenosu - OK, to musí mít se mnou nebo John hraje to
Samozřejmě ...- To by bylo Ringo
Měli jsme 6-string bass, a právo-rukou bass ...
pro tyto druhy podmínky


Paul-Jeden z největších věcí o o tento způsob studia byl zřízen ...
které byly vytvořeny pro paní Mills, Daniel Barenboim, Russ Conway, Peter Sellers ...
tak, aby vždy měli všechny nástroje - klavíry, harpsichords ...
Ty jsme skončili na moje studio 'cos jim se snažili zbavit se jim zde

R:Neil a Mal by tady - Myslel jsem, že to bylo tady
To je místo, kde všichni nesouhlasí - se přestěhovali jim kolo tolik
A můj bit ...
<i> nahoru kabel! Nahoru kabel! </ i> bylo, že přes dveře

Paul: Myslím, že mluvíš o Yellow Submarine.
To bylo-přírodní echo ... právě v tom, že dveře

George: V té době tam byla malá deska - stolu-nahoru
konzoly byl právě o tomto velkém se čtyřmi faders na to
Byl tu jeden řečník vpravo uprostřed
Pro kombinaci, že by bylo legrační, protože všichni by si zeslabovač každý ...
a má plnou basu a plné treble reproduktorů a jeden ... a bylo to
Když jsem si myslel vynalezen stereo "Co chcete za dva reproduktory?"
Protože je poničená zvuk z našeho pohledu
Když vše vyšlo dvou Reproduktory to znělo velmi nahý

Paul-Konečně někdo řekl, dobře, můžete pohybovat věci
Takže vše, co se od té doby mám setřený jako blázni, víte

George-Ale promíchat bicí a kontrabas uprostřed, víte ...
se používá na více než na straně

Paul-Pamatuji si mluvit s někým na straně Brian domě ...
a řekl: "To je skvělé bit, poslouchat na bubny" ...
a nebylo na tom reproduktoru
jsme na to ještě jednou a musel jít do ostatní reproduktoru slyšet bubny

George-John měl pásku s hrubým mixem I´m only Sleeping.
V době, kdy se dostal domů-Neupustil realizovat páska byla Ocasy out --
Dal mu ji na pásce stroje a závitových ocas v <i> dopředu ... </ i>
A to je, když přišel na další den a řekl: "Jo, <i> dozadu ... </ i>
jsme ho zase pásku přes a hrát dozadu ...
a pak John a já, nebo Paul a já hrály kytary, jen náhodný poznámky ...
a pak obrátil pásku ...
a to bylo poprvé jsme zpátky solo

I am only sleeping

George:Bylo snazší dělat pokusy protože jsme měli pár hitů
To bylo klíčové - abychom měli úspěch
Pak to bylo "Oh, super. Pojďte kluci ..."
A jak jsme se dostali dál a větší úspěch ...
jsme byli více moci vyzkoušet některé daleko nápady

Ringo: Budou si také dávají nám více času

George:Tu máte úspěch s "daleko" nápad ...
a lidé by se říct, "Wow, to je skvělý!"
Rádi vracet znovu a George by chtěli zkusit jiné myšlenky
Tak se stalo, jako svobodný dům --
bez ohledu na myšlenku jsme chtěli bychom to zkusit



Můžem si poslechnout Tomorrow Never Knows?
Který vzít? - Všichni
Je tu jen tři - První brát je vážně divný
Poslechněte si to. Je to jako na bicí nástroje kytary a za poloviční rychlostí
Je tu pouze dvě základní bere ...
což je 1 a 3
Všechno, co ... podvodní věci
Měli bychom se, že rychlost nahoru a vidět, co to bylo
Poslouchejte bubnu část, je to skvělé
To je kytara zpomalil na začátek
Tak je to, že je to jen na vlastní? - To je jeho hlas
To je dobrý. S trochou bicí - A trochu smyčky
Je to tam na nic - Tak jsme žádné smyčky na této pásky?
To byl jen první jízdě přes

George Matin:Chtěl, aby jeho hlas byl jako zvuk Dalai Lama hlásícím na kopci
Řekl jsem, že je to trochu drahé jet do Tibetu, můžeme to nahrát tady?
Mluvil jsem s Geoff Emerick a byl to dobrý nápad
Řekl, ať se pokusí vést svůj hlas přes Leslie reproduktor ...
a znovu a znovu ji-nahrávání - nikdo měl udělat, aby před
To je, jak jsme speciální-vliv na jeho hlas
Ostatní věci byly tambura brumlat a Ringo to bubnování

George-Je to jako odvádějí rhumba

Ringo-Je to skvělé, jsem rád, že
Jak se to dělá, že? - Co to podvodní zvuk?
Jak to, že bubeník dělá to, že George? -
George Marrtin:Měl to být velmi brilantní!
Není na tomto tambura

George: Co to je za bubny?
Zní to jako nějaký druh rezonance na bicí
Některé zbytek!
Ty pak změnil poté - Tak to byla první mít

Paul: John jen kdyby píseň ...
George :Tato píseň byla velmi ovlivněna ... víš, v těchto dnech ...
indické hudbě přišel do našich životů ...
a indické hudby bylo vše v jednom klíč - ne modulují
Chtěl zkusit naladit takhle - že se nezměnilo akordy
A také z nějakého důvodu z dalších vlivů
Měl že Timothy Leary knihy ...
Myslím, že byl nazván <i> Psychedelic Zkušenosti ... </ i>
a některé věci, které souvisí na tibetské Knihy mrtvých
A on napsal tato slova ...
a to jakási ... monotónní ... druh věc
A také ... víte, Paul a ...
byly různé věci děje různým vlivům ...
jeden z nich je <i> avantgarda, </ i> víte, Stockhausen ...
Bylo řadě experimentálních věcí ...
že všichni sešli o jednu píseň


George-Teď budeme mluvit!
Vážná hudba současnosti
Takže, co jsme se tam dostal? - Máte rytmu na 1
Máte hlasu o 3 ... 4 místo
A na tratích 2 a 3 jsou různé pásku poutka, na kytaru a tambura


Paul:Na, že jednou jsem v některých pásku smyček, že bych udělal doma ...
Jen jsem udělal hodně málo smyček a přivedl je vše v --
doslova, málo kusů smyčkového pásky v plastovém sáčku --
a máme je všechny na osm nebo tak stroje ...
se všemi, kteří zastávají smyčky a tužku ...
a mám je všechny běžící krmí je všechny do stolu ...
a učinil málo promíchá že jste slyšeli
Všechny ty zvuky Racek - to vše SPED-až pásek a poutka
Takže to byla další malá složka v daném




George: To nebyla použita, bylo?
Přineste Phila Collinse!

George Martin:To si opravdu dobře
George:Nejsem si vzpomenete Předpokládám co to bylo ze smyčky?
Paul:Pravděpodobně kytara.


George Martin:Když jsme se, že rekord by nelze reprodukovat to znovu ...
kvůli způsobu, jakým jsme to byla skutečná kombinace ...
a po celé budově, v různých místnostech ...
byla páska stroje smyčky se na ně ...
a lidé drželi smyček místo s trochou tužku ...
bude po celou dobu, krmených různým faders na našem ovládacím panelu ...
a my by mohla přinést až zvuk, jako varhany, kdykoliv
Takže skladby jsme byl náhodný - to by nikdy nemohlo být provedeno znovu

George-Dvojnásobný-pásy hlasu je rovně a že jeden má viklání na to
To je nejlepší bit - My jsme zde dnes ...!
G:To, že klavír si ..
George Martin.- To jsi ty?
Paul-Já nevím. Vypadá to, že jste - Mohlo by se mi
Zní to, jako bys
Tak tady jsi - To je, jak jsme to opravdu










-Recording Free As A Bird and Real Love

Paul:Když jsem byů na turné, novináři se ptali kdy Beatles už zase dohromady
Musel jsem mít nějaký o odpověď na to ...
tak jsem řekl, možná tři z nás by udělat nějaké náhodné hudby ...
Možná pomocným této nové Beatles co se Anthology dokumentární

Ringo:Měli jsme jít na něco se tam dostat a hrát a vidět, co se stalo
To se zdálo OK, ale pak jsme si mysleli, proč se některé nové hudby?

George:Vždycky jsme měli něco mezi tři z nás --
nebo čtyři z nás v té době - , že pokud některý z nás nebyl v něm ...
jsme nebudu mít ... víte ... Roger Waters, a vyšli jako Beatles
Nebo Dave Gilmour ... Byli jsme to ...
Tak proto jen jiná osoba, které by mohly být v něm bylo John

Ringo:Jsme průběžně mlátit, že zeď, protože toto je dokument o Beatles
Není to o Paulovi, Georgovi a Ringovi
Pokud bychom měli něco udělat - tři z nás --
jako zajímavý, protože může být jako pěkný a jak by mohlo být ...
mít Johna do it je zřejmé, co

Ringo:Takže myslím, že Paul požádal Yoko ...
je něco od Johna co nikdy nevyšlo? Možná bychom mohli pracovat s ním
Ona nám poslala tyto pásky. Tak jsme k tomu přišli.

Paul: Ve skutečnosti jsme nevěděli, jak moc Lennona jako většina fanoušků ...
kteří už věděli o Free As A Bird a Real Love
Měly bychom slyšeli jsme ne -

Ringo: Bylo to opravdu emotivní .Jen slyšet tu pásku, která byla odeslána, bylo dost emotivní. A pak jsme se dostali ke studiu a bylo obtížné na chvíli.
Víš, že to není tady - jsme všichni tady, kde John ?
Samozřejmě, John je v nebi
Ale museli jsme se přes to dostat
Máme nad tím, že pocit, že bych odešel na oběd nebo na šálek čaje ...
protože vždy jsme tvorbu záznamů ...
jsme nebyli všichni na pokoji, po celou dobu, a někdy bychom se rozdělit
A tak jsme s ní řešit tímto způsobem - alespoň to, jak jsem se zabýval to

Paul: Takže, když jsme ve studiu jsme kazetu Free As A Bird
To bylo velmi špatné kvality, bylo jen mono kazeta ...
s Johnem a klavírem zamknut na jednu skladbu --
což by normálně nikdo se musí zabývat
Ale Jeff Lynne, producent, překonala tyto technické potíže

Jeff Lynne:Nebylo to snadné, protože to byli mono pásky ...
s Johnem který hrál a zpíval, takže nemohl jsme to dělat odděleně.
John hraje piano o záznamech taky, víš ...
což je skvělé, protože uchovávají bezúhonnost, že
Bylo to nejen svým hlasem, byl dělá a výkonnosti ve stejnou dobu
Technicky to bylo prakticky nemožné ale pracuje se na to opravdu velmi těžké

Ringo: Takže, po které jsme základní skladbu všechny tyto nedostatky v něm ...
a pak jsme museli vyplňovat v píseň ... , která je, co se stalo

George:To, co udělala, bylo remake písně --
jsme změnili akordy, a tak
No, já hlasovat pro E pozastaveno. Co si myslíte, publika?
My změnil režim, přidáno díly a my jsme napsali texty
Tehdy jsme se více-track tape o písničku ...
a pak vzala Johna hlas a položil ho na trati

Jeff Lynne: Když to začalo užívat tvar a John byl tam zpívá ...
Myslím, že všichni řekl wow, to opravdu funguje
Byl jsem opravdu nadšený, protože bych strávil dlouhý, dlouhý čas na to ...
co přesně zapadají zpěv
a jednou se stalo, že všichni jsme byli ...
Jo, to je opravdu dobrá, a je to neděláme John medvědí
Je to skutečně skutečně dobrý výsledek ¨

Ringo:Poslouchal jsem ji a myslel si, že to zní stejně jako jejich
Já bych vzít sám pryč od něj tak dlouho, to bylo jako poslouchat ji jako outsider
To zní stejně jako oni - je to brilantní

Paul: Když George a já jsme dělali harmonie, to bylo, že Ringo říkal ...
"To zní stejně jako Beatles!"

Jeff Lynne:Nebylo to pro mě překvapující, protože jsem tam pracovat s Beatles
Vždycky jsem převzal v mé naivity ...

George: že to bude znít jako beatlesácká nahrávka.

Je to bude znít jako je je-li jim
Vypadá to, že jim <i> nyní. </ i> To je to, co si myslím

Paul: První volba padla na Free As A Bird. Na ní jsme začli dělat v únoru'94
A pak jsme neudělali velkou výjimkou kladen dohromady Anthology, nahrávání-moudrý ...
až do února'95, kdy jsme se vrátili do studia abychom udělali Real Love.

Real love

Ringo: Real Love je spíše popová píseň
Bylo to těžší, protože už to byla hotová nahrávka. Teď ji budem dělat znovu.
Takže pro mě bylo obtížnější ji proměnit na skutečnou Beatle skladbu.


Paul: Nebylo tolik zábavy s Real Love. Byla hotová. Měla slova a hudbu.
Tak jsem se opravdu dostanu do vstupního rádi bychom měli na Free As A Bird
což bylo více jako Beatles zasedání
Takže jsme spíš Johnovi sekundovali ...
který byl ... radostnou a dobré zábavy - a myslím, že jsme odvedli dobrou práci

Jeff Lynne:Bylo to lepší, než byl a létat na stěnu-to bylo super!
Bylo to nad mé nejdivočejší sny se skutečně posadil se tři z nich
Velmi málo lidí, myslím, že
A k vytváření záznamů s nimi byl jen s podivem

Ringo: Přinesl zpátky vzpomínky, visící z s Paul a George znovu
Měli jsme neudělali, že ve chvíli

Paul:Jsme dobře fungovat dohromady - to je pravda, že, víte
To je velmi zvláštní věc, když vy zjistíte, že někdo si můžete promluvit s
Pokud zjistíte, že někdo si můžete přehrát hudba se, to je opravdu něco

George: Myslím, že jsme měli tolik ze stejné pozadí ...
víte, naše hudební pozadí, kde jsme se od ...
a to, co jsme poslouchali to, víte, ve společných ...
a pak všechny ty roky jsme hráli společně
Nějak je to udělali velmi hluboké groove v našich vzpomínkách
To nebude trvat moc zámku v















-Production Team

Neil: Myslím, že to bylo na počátku'70s,'70 <i> l </ i> 71 ...
kdy jsem shromáždil všechny záběry jsem mohl najít z celého světa ...
a dáme dokumentární dohromady film spolu ...
bez Beatles jsou dotazováni nebo něco takovýho
Bylo to asi hodinu a tři čtvrtiny dlouho ...
a já jsem ji na poličku na 20 let

Darek Taylor: A to bylo nesmírně zajímavý příběh
Ale bylo to velmi blízko rozpadu ...
tak, že nebylo to nebylo učiněno s dlouhodobou perspektivou

Neil:Byl tam na poličku ale jsem opravdu myslet, že
Byla to otázka, jak hodně dalších obchodních věcech společně ...
a získání kontroly, pokud jsme mohli, z různých prvků ...
of Beatle podnikání, pokud se vám líbí
A když jsme byli v takové pozici, bylo jednodušší udělat
Bylo snazší dělat ... než ne

Darek Taylor: já opravdu myslel, že by se stalo když Neil řekl ...
tam bude jedna antologie, budeme dělat celý příběh
V stipendistů se dohodli a že by bylo na
A já byl velký zájem v detašovaných jakýmsi způsobem

Neil:Myslím, že jsem se zmínil, že pro každého v roce 1990 nebo'91 ...
nebo něco takového
A pak jsme začali dělat
Mám výrobní tým dohromady ... a jsme začali dělat

Geoffe Wonfor:Já bych pracoval s třemi z nich před ...
když jsem byl v režii McCartney <i> Oratorio pro Liverpool </ i>
On mi zavolal a řekl, že bych měl a chat s mate důlní
Řekl jsem, kdo si myslíš, a řekl George Harrison
Řekl: "Nevěděl jsem, že byste pracovali s Georgem"
Řekl jsem, ano ... Řekl dobře nechápal vím, že byste pracovali se mnou

Andy Matthews : Byl jsem na cestě k v Montreux Jazz Festival
Já bych uspořádány do práce na tom ...
a Geoff zvonil mi zčistajasna a vyprávěli mi o tom
Řekl: "Máte pro to, aby Váš mysli nahoru. Jdeš nebo ne?"
Zbytek je historie - Geoff a jsem přijel sem do prázdného pokoje
Chips Chipperfield (producent)- Pracoval jsem na EML <i> l </ i> PMI, které televizních programů
Geoffe byl režisér který bych pracoval tam
Rádi oba pracovali s Paulem o <i> Oratorio </ i>, a to ...
a to bych byl požádán, aby to a nikdo mě požádal
Řekl jsem: "Proč se vás ptali, To bych rád, aby to"
Řekl: "Já si nemyslím, že byste chcete, budete mít řádné zaměstnání"
A plný úvazek. A Geoffe ... zdála velmi šťastná ...
mluvil Neil Aspinall mluvil Paul ...
a já jsem šel a mluvil s Neil a tu práci

Bob Smeaton: Byl jsem na dovolené, když ostatní o chlapci začali
Bobe Smeaton Řada ředitel & Spisovatel Myslel jsem, "špatné načasování" a očekává se, že jsem se vrátil ...
a najít sám přebytek na požadavky
Tak jsem volal Apple: "Já jsem Bob Smeaton, budu se pracuje na tuto práci"
Řekli: "Jo, pojď, když jste připraveni"
Když jsem přišel na to jsme opravdu začít přemýšlet o tom, že program
Je to byl fenomenální částka práce velmi malý tým
V podstatě celá produkce bylo provedeno deset lidí ...
a všechno, včetně výzkumu
jsme použít mezi 9-10,000 kusy záběrů a hudby
Všechno, co to muselo být zúčtovány a přihlášeni - Byl to fenomenální práci

Darek Taylor:Jsem užitečné mít kolem Beatles, pokud jsou projednávány ...
ale já jsem žádné využití pro některé na drobnosti v detailu
Nejsem dobrým věcem, jako je mechaniky tvorby dokumentární
Ale o perspektivách a postřehy I může být užitečné se obrátit na
A já jsem nesmírně velkorysý se můj čas ... a názory
A já si spolu s nimi a Neil

Neil:jsem si, že na jednu věc jsme že nikdo jiný musel ...
žádné třetí straně musel ...
byl pozůstalý Beatles, tři z nich ...
a Johnovi rozhovory s Yokoiním souhlasem
A tak to, co jsem se rozhodl, hned od začátku ...
a to nejen nyní, ale před 20 lety když jsem původní ...
Nechtěli jsme aby to vyprávěl nějaký komentátor ...
říká Beatles' příběh
Bylo to pro ně lepší říci svůj vlastní příběh
a to, že by musely být vyslechnuta
Bylo měsíců hledáte a poslechu před dáme všechno dohromady
Také nejsou nejjednodušší lidí chytit


Trvalo další tři měsíce zkouším získat z nich udělat rozhovor
To byla druhá věc - získat tazatele

Neil:Ani David Frost typ, který by mohl každý na jejich stráž ...
ale jiný muzikant, a to je jak Jules Holland dostal zapojených

Jools Holland : Mým úkolem bylo interview nich a požádat je o jejich historii ...
od svých skromných začátků právo až do konce jeho
Někteří z bylo dost těžké mluvit o tom, pozdější části
Bylo nešťastné momenty, a smích a slzy, samozřejmě
Protože jsem klavírista a muzikant víc než hard-tazatel nosem
Myslím, že zjistil, že je jednodušší se uvolnit

Neil:A tak Jools pokládal otázky ...
které by vyškolený kazatel nekladl.
V Elvisově epizodě, ptal se jestli tam Priscilla byla, což je v pořádku ...
ale pravidelný dotazovatel nebude klást otázku, co měla na sobě.
To není "in-hloubka" otázka, že?

Jools- Pamatuješ si, jak Priscilla byl oblečený?
Neil-Měla dlouhé věc na ... a diadém
P-Mám tuto fotku ji rád ... jako jakési <i> Barbie </ i> panenka
s druhem fialové gingham a gingham luk v ní velmi úl vlasy
Jools.Pamatuješ si viděl paní Presley?
R-Ne, emám
G-jsem strávil většinu ze strany pokoušejí na süss z jeho parta
jestli někdo měl nějaký hulení!

Neil:My bychom chtěli vědět, co každý Program se bude
Já bych napsat hlavní oblasti a řekněte máme zasáhnout všechny tyto základy
Poté, co jsme věděli, co jsme chtěli tam ...
jsme se museli dostat, že informace z Beatles, aby program
Do okamžiku, kdy dostal na třetí rozhovor-je to znatelný --
zjistíte, že pokud se zeptáte jeden z nich si otázku ...
pokud neznáte odpověď, je to snad Paul, Ringo a George ví ...
takže řezané na ostatní jedince, kdo nezná odpověď stejně ...
a on si říct možná někoho jiného zná odpověď
To přišlo z sledovali, co bych učinil ve své první interview
a viděli, pokud neznáte odpověď, jej k další kluk ...
a pak máte docela pěkný malý řez ...
a tak jsme se postupně dostali do učinit tuto věc

Byli jsme vždy vědomi toho, že John byl ne se nám získat nabídku od něho ...
ale výzkumných udělal takovou důkladnou práci ...
že byste potřeba citovat z John a byste dostat šest nebo sedm
A protože byl tak stručné ve všech jeho rozhovorů ...
když ho prosí o otázku, on vám dá odpověď
Hledali jsme přes hodiny záběrů na všechno máme Johna ...
a jen jakési používá ...

On je zastoupena především v pomalých pohybem, protože je nelze mluvit
Všude tam, kde mu to vyšlo v archivu něco říct, že jsme se snažili využít
jsme si, že všechny použité materiály, které znáte ...
a snažil se jim vše rovné fakturace

Měly jsme všichni viděli, a schválila je ...
takže všichni souhlasit s tím, co je v něm
Pokud je to něco, co někdo chce změnit ...
nebo nemá rád, pak bychom jej změnit

Nechali nás na pokoji, v podstatě, na tři roky
Nebyly zjištěny žádné závažné věci změnit
To jsou Paul Programu 1 změn. Chybí velmi mnoho
"Sackem posádku!"
Přišli v příležitostně

Tři z nich přišli spolu, které bylo fantastické ...
aby se jim tady podíváme na různé části ji
byly v mnoha ohledech radost pracovat s
Jsou stále Beatles ...
ale já jsem měl více problémů s nová kapela tvorby pěti grand video

Jools-Měly jsme všichni byli, myslím, zcela upřímná a Frank ...
až do bodu, kdy některé z co říkají, nejsou ...
Víte, když jste dělali bezpečného rozhovor o sobě ...
možná neřekla
Ale myslím, že se cítí příběh by mělo být řečeno, dost daleko, protože je
Ve skutečnosti by mělo být známo, i když někdy je to trochu bolestivé
Tak mluví, a že to, co jsem byl ...
Byl jsem rád, že to nebylo show-biz krytí-Up

Tento postoj by Apple a které nám v průběhu procesu jeho ...
bylo "To nesmí být nikdy uvolněny. To je důvod, proč nemůžeme o tom mluvit"
Za chvíli tam bylo moc pocitu, že
Nemůžu myslet na žádnou konkrétní moment když jsme cítili, že by neměl být propuštěn
Ale vždycky mám pocit ...
z telefonování jste získali ...
televizními kanály telefonování, které byly až ...
lidé ptát na to --
že máš pocit, že to, co by být rád, když to bylo hotové

Neil:Nyní máte rozhodnout, co nezapočítat, co opustí palce ..
máte lhůtu ke splnění ...
jak se spolu s hudbou pro film, narovnání práv spolu ...
bez ohledu na tato práva jsou-master-použití licence, vydavatelské licence ...
povolení pro něčí jméno a podobenství, že jste se používá
Pokud se nebude dát vám nebo nemůžete dostat konkrétní píseň
pak jste se dostal ke změně, že bit
Je to dokončovací proces, který --
pod tlak, protože máte termín --
že pro mne je vždy ... co je to za slovo, že?
Je to nejvíce traumatizující čas

Darek Taylor:Co je zajímavé o tomto Anthology nyní ...
je to, že jste musel dlouho přemýšlet o tom ...
si zvyknout na ne starání byl Beatles
Je to už jeden trapas na ně ...
a to je čas, protože clichô jde zkrotit svou historii








































Making the Free As A Bird video

Joe Pytka (režisér klipu Free As A Bird):Původně jsme budeme muset ptáka v kuse ...
a budete sledovat ptačí jak létá v průběhu dějin --
Joe Pytka Režie ptáka, který vás prostřednictvím historie písničky ...
návštěvou místa, inspiroval kusů
pták létá přes Beatles' text ...
prostřednictvím <i> Penny Lane </ i> a <i> Helter Skelter </
Pak řekl Neil nepouľívat pták ...
protože nikdo nemohl dohodnout na jaký druh ptáků by mělo být
Ty nikdy vidět ptáka - fotoaparátu je pták
Dokázali jsme zvuk křídel tak zbytek kuse by smysl
Máme nahlas mávání na začátku ...
tak později budete vědět, že je to pták přičemž vás prostřednictvím těchto místech
Šli jsme tam a zpět mezi lidi
Máme posílat naše poznámky zpět pozůstalému Beatles a Yoko ..
pro jejich schválení myšlenky
Derek Taylor byl neuvěřitelně užitečná
Když jsme představila náčrt myšlenky, poslal nám zpět na vědomí ...
která byla krásná kousek poezie ...
které nejen znovu potvrdili potenciálu myšlenku ...
ale dala nám hodně postoj k jak materiál je třeba přistupovat
Snažili jsme se střílet na všechny závazné místech
My natáčeli v Penny Lane a měl Art Katedra obnově byla co nejblíže
My natáčeli Ptáci z vrtulníku přes Liverpool
My natáčeli nedaleko doků, s odkazem na Johnova otce
Já jsem holka z máku Penny Lane
Měli jsme obrovské odlévaní zasedání jsme stovky lidí na pásce
jsme prošli pásky v Londýn, Liverpool a Manchester
Téměř všichni lidé byli místní snad s několika subjekty z Londýna
<i> Paperback Writer, </ i> si myslím, byl herec z Londýna
Ale většina z nich byla v podstatě místním lidem
Máš to? OK, můžeme to udělat?
Jsme dělat večeři pro piggies založen na ... <i> Sgt Pepper </ i> pokrytí ...
se všemi celebrity, všichni tito lidé s večeří
To bude zřejmě muset být provedeno digitálně po fázi výroby
umění režisér nalezl tyto báječné malé prasátko masky
A místo to opravdu složité banketový scéně ...

Jen jsme měli tyto zamaskované děti Přeskakuji stanoví pruhu v Liverpoolu ...
který byl mnohem více v souladu s duch Beatles v té době
My story-zadrženému všechny nápady ...
ale ignoroval úplně jednou jsme co viděl v praxi
Nic story-zadrženému o myšlenku, na všech
Ty nemohly story-palubě, protože na to, jak fotoaparát plynuly
Jeden výstřel zejména Lotus shazovat ...
byl příběh-zadrženému shora takže pták vidí z výše uvedeného
Jsme rádi, že ho zastřelil na hodiny ...
a pak na poslední chvíli jsem měl Steadicam provozovatele udělat nějaké nízké výstřely ...
a tok kuse, bylo mnohem zajímavější, že způsob
Much more interesting
výstřel ze shora vypadalo pěkné na palubě a příběh byl chytrý ...
ale bylo lepší, aby ptáka dolů ...
vidět emoce, auta dým a lidé
Na video se skládá z odkazovaného archivní záběry ...
záběry, které jsme natočili v přímém přenosu ...
a potom zbytky byly umístěny se na různých místech ...
které byly natočeny na zelené obrazovce fázi, což je způsob, jak vstoupit do manželství --
skoro každý ví, co to prostředkem, který se ožení-nyní ...
ostatních prvků do živého pozadí ke zvýšení jeho
A pár záběrů by se pes u hrobu Eleanor Rigby ...
Slon v hotelu byl uveden v post-produkci
Když Ringo viděl hrubý střih chtěl toho slona
Měli jsme slona jako součást skladby
Neil přišel a řekl : Ringo chce slona
Říká, že má rád vše ale nevyužívá svého slona
George chtěl sitar a Ringo chtěl slona
Takže máme slona a zastřelil ho na zelenou obrazovku ...
a plížit se, že v tom průvodu na sál
Použili jsme ruské Akela jeřáb který dává tyto velké zametání tahů
Na konci střílel na Abbey Road nemůže být učiněno s Louma jeřáb
To byl hvězdou kus
Pak jsme použili Louma jeřáb pro přesnější záběry, záběry menších ...
a Steadicam Provozovatel
Také měl malou vzdálený-řízené vrtulníku ...
s videokamerou na to udělat spletitý záběry
Jde o to, že jsem nejvíce spokojeni s je seamlessness o kus
Přechod mezi scénami není zřejmé
Mnoho z nich jsou neviditelní dokonce i na lidi v průmyslu
Takže seamlessness všeho ženili všechny tyto zbytky --
archivní záběry, nové záběry, zelená obrazovka, živá produkce záběry --
Já jsem velmi rád, jsme dostali tento kus, který představuje něco neuvěřitelně drahé ...
na obrovský počet lidí kolem svět ... a měli jsme k jeho ochraně
Kromě toho jsme se inspirovat lidi, aby byl duality zde
Jeden chceme něco udělat velmi kreativní a funkční ...
a dělat tuto práci jako profesionální kousek
Na druhou stranu jsme museli respektovat vše, co šel před
Měl jsem pocit, že se podařilo při dodržení tradice ...
a její uvedení vpřed a inspirující, že ...
a hledá ho v neobvyklým způsobem ...
které ještě odráží jak píseň byla vytvořena
Jednou z věcí, které se trochu srdce-rozbití ...
je ukelele hráč na konci
George chtěl hrát, že část a já jsem vzdoroval myšlence
I didn't think jsme chtěli vidět soudobé Beatles v metráži
Přemýšlíte, že vzorkována jeden archivní kousek hudby ...
a že ukáže, že George měl skutečně provedeny, že na písni ...
Měl jsem vědět, bych ho udělat
Mám srdce-zlomkové o tom kus - zvláště nyní, více než kdy jindy


REAL LOVE
to se vrací kolibřík
Uživatelský avatar
OHNOTHIMAGEN
Světová star
Světová star
Příspěvky: 3308
Registrován: pát čer 29, 2007 8:02 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Anthology

Příspěvek od OHNOTHIMAGEN »

Ó!
Dá se na tohle vůbec něco říct?
Nechť posoudí jiní, já už jsem své řekl a nehodlám na tom nic měnit ani po přečtení této verze v pořádné češtině.
Našli jste, že nejlepší bitů zbyl na bourárnu podlahu?
timothy
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 973
Registrován: ned čer 25, 2006 2:09 pm

Re: Anthology

Příspěvek od timothy »

Park: Opět říkám klobouk dolů, to je velmi úctyhodní výkon. Nedivím se, že po takové dřině bys byl rozčilen na nepříznivou kritiku byť malou. Proto to prosím neber jako výtku, jen sdělení, není třeba opravovat. Pokud se pamatuji tak píseň Hello Hello by mělo být Hello Goodbye nebo to máš správně, Hello Hello byl myslím původní název instrumentální verze.
this is what you need: Paul McCartney - If you wanna
petben
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 12, 2009 7:55 pm
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Anthology

Příspěvek od petben »

Prosim vas neznate stranku kde by se dala poridit tato knizka?-The Beatles Anthology
Michal Fokt
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 540
Registrován: stř lis 13, 2002 7:46 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Anthology

Příspěvek od Michal Fokt »

Po delší době jsem si hodil do CD přehrávače Antologii dvojku, a musím říct ty vřískající fanynky v těch živých písních jsou fakt na zabití, jak je museli prosit aby je nechaly pokračovat další písní... nedivím se že z toho byli otrávení...
timothy
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 973
Registrován: ned čer 25, 2006 2:09 pm

Re: Anthology

Příspěvek od timothy »

Já mám dvojku na 3 LP. :D
this is what you need: Paul McCartney - If you wanna
rostav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: pon bře 07, 2011 1:01 pm

Re: Anthology

Příspěvek od rostav »

Tady jsem našel slovenské titulky na Anthology 1-8
http://mojetitulky.com/serialbox-tt0111 ... ology.html
Třeba se budou někomu hodit.Nemáte někdo náhodou české nebo slovenské titulky k bonusovému DVD
Díky Rosta
Park
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 873
Registrován: pát čer 27, 2008 11:30 am

Re: Anthology

Příspěvek od Park »

Vzpomínáte na záběry seriálu Anthology, kde John mluví během černobílých a následně barevných záběrech ze sklepa klubu Jacaranda, o písních That´ll Be The Day a In Spite of All Danger jako o prvních které nahráli? Marně jsem sháněl ono interview a teprve teď jsem zjistil, že pochází z r.1974, jak jsem též si potvrdil v knize Anthology.
,,The first thing we ever recorded was That'll Be The Day, a Buddy Holly song, and one of Paul's called In Spite Of All The Danger."
Skladba In Spite Of All The Danger byla mírně zkrácena pro první album Anthology, na internetu lze najít kompletní verzi. Zajímavé je též sledovat Paula jak si pouští šelakové demo That´ll Be The Day o rychlosti 78 rpm a k tomu se doprovází kytarou pod názvem videa Paul McCartney talking about Buddy Holly (That'll Be The Day/Words of Love) z r.1985 tehdy si ji veřejnost mohla poslechnout poprvé. Kompletně se objevila až o 10 let později. Dobré je i ,,filmové" ztvárnění nahrání písně In Spite Of All The Danger ve filmu Nowhere Boy. Mimochodem píseň s podobným názvem In Spite Of All The Dangers je i v ,,beatles dokumentech" Big Beat Box a John Lennon The Messenger-kde ji zpívá jiná skupina, pozor jedná se o úplně jinou píseň.
to se vrací kolibřík
Park
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 873
Registrován: pát čer 27, 2008 11:30 am

Re: Anthology

Příspěvek od Park »

Tak jsme se dočkali a na známém českém uložišti se objevily kompletní díly filmového seriálu Beatles Anthology. Všech 8 dílů. Je to důležité, protože jinak nešlo dát české titulky z jiného známého webu, na kterém se dávají výhradně titulky, k jednotlivým dílům. K dílům 1,2,3,4 a 7,8 jsou CZ titulky. U dílů 5 a 6 pouze SK (slovenské) titulky, to nevadí, aspoň něco a je jim i rozumět. A děkuji všem, kteří se postarali o to, abychom mohli shlédnout všech 8 dílů s (většinou) českými titulky. Pokud máte i patřičný software můžete si titulky přihodit k těm dílům (čas titulků perfektně sedí k jednotlivým dílům) a v klidu se uvelebit do gauče a vše sledovat na DVD. Doporučuji dát vždy jeden díl na jedno DVD, aby nevznikly nějaké časové zpoždění titulků či jiné nedostatky.
to se vrací kolibřík
Uživatelský avatar
Beaver
Krajská superstar
Krajská superstar
Příspěvky: 394
Registrován: stř dub 11, 2007 6:54 pm
Bydliště: Liberec

Re: Anthology

Příspěvek od Beaver »

Když vyšla kolekce Anthology na DVD (to bude určitě již 10 let), byl jsem jedním z těch, kdo ji musel mít, a tak jsem si ji koupil. Hodně mě mrzelo, že tam nebyla česká podpora, a když jsem si dal anglické titulky, neměl jsem nic z obrazu, protože jsem se musel soustředit na louskání angličtiny. Proto jsem uvažoval o tom, jak to udělat s češtinou, aby mi to nedalo moc práce. Před tím jsem již měl za sebou otitulkované filmy Perný den, Pomoc, Žlutou ponorku a Magical... Anthology by ale byl mnohem rozsáhlejší projekt. S předchozími filmy mi pomohl můj zeť, já jsem pouze připravoval překlady titulků a přepisování anglických titulkových verzí - vkládání českých dialogů do časových kódů. Zeť se pak již postaral o auhoring DVD. Anthology ho naštěstí zaujala a byl ochoten mi pomoci. Když mi z disků vypreparoval anglické verze titulků, pustil jsem se do překladu. Abych nemusel překládat všechno, chtěl jsem si vzít na pomoc TV verzi Antologie, ale zde jsem narazil na problém. V TV běžela jinak sestříhaná verze a s jinou stopáží. Přestože jsem měl v pohotovosti videorekordér, kvůli opisování titulků, použil jsem VHS kazety pouze orientačně, když jsem byl v koncích s překladem. Vyhledávání potřebných pasáží zabíralo víc času, než když jsem je přeložil sám. Jednoho dne byly tedy titulky připraveny a dalšího se už ujal zeť. Když mi po čase přinesl ukázat výsledek, nevěřil jsem svým očím. Dokázal vyrobit authoring disku podle originálu, počeštil kompletně i menu a sestavil 5 disků, které jakoby z oka vypadly originálu, pouze vynechal DTS zvuk kvůli místu. Takže od té doby mám unikátní kolekci Beatles Anthology v češtině.
Park
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 873
Registrován: pát čer 27, 2008 11:30 am

Re: Anthology

Příspěvek od Park »

Jo podobné to bylo se mnou, když v polovině 90.let vyšly 3 dvouaudiokazety tak jsem je musel mít, chvíli poté šlo do módy provedení v 3 x 2CD tak jsem ho mít musel taky. Asi největší položkou (finančně) pro mě bylo 8 originálních VHS Anthology (myslím že jedna VHS byla za 800,-) prostě jsem musel mít těch 5 hodin navíc oproti sestříhané TV verzi, která měla 6 dílů a jeden díl trval tak 60 minut, každá z 8 VHS byla aspoň o 15 minut delší (nejvíc 8. díl 81 minut). TV verze na domácí VHS je pro mě kvůli kvalitě doslova nekoukatelná, a tak fakt že obsahuje české titulky mi to moc neulehčuje. Originální VHS sice neobsahují žádné titulky, ale mají dobrý obraz a spoustu filmového materiálu co neběžel v TV verzi. V polovině 90.let se o DVD snad vůbec nemluvilo. To přišlo až při nástupu nového milénia a když vyšel DVD box Anthology tak jsem si ho též pořídil, kupodivu kvůli anglickým titulkům, abych aspoň něco se dozvěděl. Dva díly jsou na 1 DVD. Takže jsou to 4 disky (8 dílů) a ještě jeden bonusový, který mi udělal radost jak z většího množství společných záběrů ex-beatles tak z pohledu making of a asi největší radost v podobě klipu Real Love, který jsme marně sháněli na originálních VHS. Už ani nevím proč, ale tento DVD box Anthology jsem si pořídil ještě jednou. :D
to se vrací kolibřík
Possum
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: stř led 11, 2017 9:44 pm

Re: Anthology

Příspěvek od Possum »

Dobrý den,
najde se tady prosím někdo, kdo může poskytnou českou verzi antologie? Měli jsme ji kdysi na VHS, ale nevíme, kam se kazety poděly.
Díky moc za každou radu.
Uživatelský avatar
OHNOTHIMAGEN
Světová star
Světová star
Příspěvky: 3308
Registrován: pát čer 29, 2007 8:02 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Anthology

Příspěvek od OHNOTHIMAGEN »

Teoreticky bych mohl použít svůj překlad a udělat z toho titulkovou verzi k *.avi, co jsou ke stažení na Ulož.to.
Našli jste, že nejlepší bitů zbyl na bourárnu podlahu?
Uživatelský avatar
j.babel
Světová star
Světová star
Příspěvky: 1790
Registrován: sob pro 03, 2005 1:18 am
Bydliště: Hořovice

Re: Anthology

Příspěvek od j.babel »

O kousek výš je přece pořád k mání překlad do "pořádné češtiny" :D
Try to see it my way...
timothy
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 973
Registrován: ned čer 25, 2006 2:09 pm

Re: Anthology

Příspěvek od timothy »

Hurá, už mám Anthology 1 na 3 LP. Takže teď jsem ji dal k 3 LP Anthology 2 a 3 LP Anthology 3. A obrázky jdou k sobě. :D
this is what you need: Paul McCartney - If you wanna
Vicino
Zlatý Slavík
Zlatý Slavík
Příspěvky: 656
Registrován: pon bře 05, 2007 9:44 pm

Re: Anthology

Příspěvek od Vicino »

No, OHNOTHIMAGENe, to by ale od tebe bylo pěkné! Já jsem na tom úplně stejně jako Possum, VHSky zapadané prachem někde na půdě, ani to tam snad nemám všechno, jen jak jsem to spíše náhodně zachytil. A na origoš verzi mé znalosti angliny bohužel nestačí :-(
Fantomas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: pát bře 17, 2017 8:40 pm

Re: Anthology

Příspěvek od Fantomas »

Nevím, jestli se to tady už někdy řešilo, pokud ano, tak se prosím na mne nezlobte.
Nevíte, zda-li vyšel ten 5DVD komplet i s českými titulky? Pamatuji, že jsme doma měli VHS nahraný z ČT2 z titulky tuším v nějaký zkrácený verzi, ale či ty DVD vyšli i z těmi titulky jsem bohužel nikde nenašel. :?
Uživatelský avatar
OHNOTHIMAGEN
Světová star
Světová star
Příspěvky: 3308
Registrován: pát čer 29, 2007 8:02 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Anthology

Příspěvek od OHNOTHIMAGEN »

Řešilo, několikrát, ale česky to oficiálně nevyšlo.
Na Ulož.to jsou samozřejmě ke stažení Antologie i z českými titulky, ale je to fanouškovská verze.
Našli jste, že nejlepší bitů zbyl na bourárnu podlahu?
Odpovědět