All things must pass
All things must pass
Po experimentálních albech přišel George Harrison s velmi dlouhým projektem, který se na jednu desku nevešel. Pro mnohé Harrisonovy fanoušky je to jeho nejlepší práce, pro všechny další asi jeho nejznámější. Je zde vidět, jaký talent v něm dřímal a co všechno zůstávalo skryto pod slupkou Beatles.
-
- Zlatý Slavík
- Příspěvky: 540
- Registrován: stř lis 13, 2002 7:46 pm
- Kontaktovat uživatele:
Za jiných okolností by George tu třetí desku z tohoto trojalba snad ani nevydával, ale tady šlo asi o jinou věc. Ukázat J+P kolik si toho schovával v šuplíku, když mu to u Beatles nechtěli vydat a teď bum: tady máte krabicové trojalbum.
Jinak se přikláním samozřejmě k názoru, že je to nejlepší album od GH, včetně dylanovek, jako např. If Not for you...
Jinak se přikláním samozřejmě k názoru, že je to nejlepší album od GH, včetně dylanovek, jako např. If Not for you...
-
- Zlatý Slavík
- Příspěvky: 540
- Registrován: stř lis 13, 2002 7:46 pm
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zlatý Slavík
- Příspěvky: 540
- Registrován: stř lis 13, 2002 7:46 pm
- Kontaktovat uživatele:
O.K. Něco od Lennonisty. S Cloud no.9 & Living in the material world & Brainwashed nejlepší (na George???). Tzn. víc jak půlka je skvělá. Snad jen někdy zní moc hutně, dvoustopý záznam je poněkud nedostatečný (i když to mám asi deset roků, žádný REMASTERED). Nejlepší momenty jsou pro mně Isn´t it a pitty (verze dvě, ta kytarová), Art of dying, samože My sweet lord, Wah-wah a hlavně Apple scruffs. Zbytečné naopak If not for you (prostě Olivia-Newton John ji má lepší), Awaiting on you all a ty jamy. Poprvé dobré, ale podruhé už to prostě ztratilo dech a umřelo to. Nuda. I když ten rock´n´rollový začátek na Thanks for pepperoni je skvělý (celý Chuck Berry).
P.S. Mít něco proti Remember, fuj! (Well remember, when you were young, how the hero...). Já nějak zvlášť nemusím Look at me, ale Johnovi se za to omlouvám. Podle váší debaty "o mrtvých jen dobře". Jen zemřel ten nejlepší.
P.S. Mít něco proti Remember, fuj! (Well remember, when you were young, how the hero...). Já nějak zvlášť nemusím Look at me, ale Johnovi se za to omlouvám. Podle váší debaty "o mrtvých jen dobře". Jen zemřel ten nejlepší.
Mně se teda All Things Must Pass líbí. I když takový kvantum písní potom nutí posluchače hodnotit a vybírat ty "nejlepší" nebo "nejhorší" kousky... No, osobně považuju za nejlepší titulní píseň, My Sweet Lord, Art Of Dying, Awaiting on You All...a možná ještě něco, teď mě nic nenapadá. Z toho začátku u Apple Scruffs by se člověk zbláznil, ale jinak mi nic výrazně nevadí.
Když už jsme na to narazili, Remember z POB se dala poslouchat poprvý, podruhý už mi z toho naskakovaly pupínky. Potřetí jsem to snad ani neslyšela.
Když už jsme na to narazili, Remember z POB se dala poslouchat poprvý, podruhý už mi z toho naskakovaly pupínky. Potřetí jsem to snad ani neslyšela.
Myslel jsem, že to CD s tou O. N. John verzí If not for you nenajdu, ale bingo! Je taková živější, veselejší, ač možná trochu moc romantická (či snad zasněná). Ta slide kytara je lepší jak od George! Jinak frontman ELO Jeff Lynne říkal, že George je nejlepší slide kytarista na světě, tak teď nevím, ale kdysi jsem mu to věřil.
P.S. Úplně nejlepší je Apple scruffs (čerstvý dvojitý poslech, ale musím to zapít Lennonem). Jinak Remember z Anthology je super, i když je to spíš taková sranda s Ringem a Klausem Voormanem ohledně rytmu.
Jo, a trochu mě zklamal Concert for Bangla Desh. Tak blbě se mi shánělo a nic moc (tak rok jsem to už ale neslyšel). Snad Something a Bangla Desh jsou hodně dobré, ale ten zbytek už nic moc, ne??? To proti tomu je takový Live peace in Toronto, ač je to spíše takový rockový jam, geniální. I když to opomenutí Billyho Prestona je kouzelné... No, možná mi na tom vadí, že to hraje takový bigband.
P.S. Úplně nejlepší je Apple scruffs (čerstvý dvojitý poslech, ale musím to zapít Lennonem). Jinak Remember z Anthology je super, i když je to spíš taková sranda s Ringem a Klausem Voormanem ohledně rytmu.
Jo, a trochu mě zklamal Concert for Bangla Desh. Tak blbě se mi shánělo a nic moc (tak rok jsem to už ale neslyšel). Snad Something a Bangla Desh jsou hodně dobré, ale ten zbytek už nic moc, ne??? To proti tomu je takový Live peace in Toronto, ač je to spíše takový rockový jam, geniální. I když to opomenutí Billyho Prestona je kouzelné... No, možná mi na tom vadí, že to hraje takový bigband.
Jen snad, že While my guitar je nic moc. To sólo je dost zbodnuté, tohle že je ten kytarový bůh Clapton zvaný "Slowhand". Jinak Something i Here comes the sun jsou hodně dobré. Horší už je to s těma z All things must pass. Ale Bangla Desh, tu můžu pořád. Jen by to chtělo lepší zvuk, třeba jako má john na Live in Toronto.
1970 vs. 2001 a ine
aby som pridal aj svoju ruku k dielu... mne sa najviac paci titulna All Things Must Pass a hned za nou Awaiting On You All, Isn't It A Pity (version one), aj My Sweet Lord (len keby nebol uz taky ohrany), aj Beware Of Darkness, aj Apple Scruffs, aj What Is Life, aj If Not For You -pri vsetkej ucte k Olivii Newton-John, v porovnani s Georgeom nema sancu - inac ked ste tu rozoberali slide gitary, Olivia obe pesnicky nahrala v dobe, ked chodila s Bruceom Welchom zo Shadows, takze by som sa necudoval, keby v tom mal prsty prave on... avsak ako som uz povedal, nesuhlasim s tym, ze by Oliviine verzie boli lepsie, ani What Is Life, ani If Not For You... ale trosku som odbocil, este sa mi dalej paci Behind That Locked Door, Run Of The Mill, teda skoro vsetko... co nemusim, to je Apple Jam (uplna zbytocnost, tak na jedno vypocutie) a uvod z Let It Down (takmer vzdy z toho dostavam sok, akusticka verzia sa mi paci ovela viac)...
ale povodne som chcel o niecom inom: aky je vas nazor na 1970 vs. 2001, teda na to, ci malo zmysel vydavat ten remaster a doplnat ho o tie bonusy... kdesi som cital, ze "if you have the original, forget this release", som vsak opacneho nazoru, tie bonusy stoja za to (ako som uz pisal o Let It Down, nieco podobne plati o Beware Of Darkness, I Live For You je tiez skvela vec a skoda ze nebola na povodnom vydani, trosku dlhsie som si musel zvykat na My Sweet Lord 2000, ale uz sa to podarilo)....
a dalsia sugestivna otazka: vzhladom na fakt, ze album All Things Must Pass pozostava zo samych skvelych kuskov, nemyslite si, ze bolo fakt maximalne nestastnou volbou vybrat My Sweet Lord na prvy singel? vzhladom na trable, ktore s tym potom George mal... podla mojho odhadu by bol napriklad "Awaiting On You All" / "All Things Must Pass" rovnako uspesny singel ako "My Sweet Lord" / "Isn't It A Pity" a bolo by to bez opletaciek...
OK, tolko zatial z mojej strany, cakam reakcie (ak nejake budu)
ale povodne som chcel o niecom inom: aky je vas nazor na 1970 vs. 2001, teda na to, ci malo zmysel vydavat ten remaster a doplnat ho o tie bonusy... kdesi som cital, ze "if you have the original, forget this release", som vsak opacneho nazoru, tie bonusy stoja za to (ako som uz pisal o Let It Down, nieco podobne plati o Beware Of Darkness, I Live For You je tiez skvela vec a skoda ze nebola na povodnom vydani, trosku dlhsie som si musel zvykat na My Sweet Lord 2000, ale uz sa to podarilo)....
a dalsia sugestivna otazka: vzhladom na fakt, ze album All Things Must Pass pozostava zo samych skvelych kuskov, nemyslite si, ze bolo fakt maximalne nestastnou volbou vybrat My Sweet Lord na prvy singel? vzhladom na trable, ktore s tym potom George mal... podla mojho odhadu by bol napriklad "Awaiting On You All" / "All Things Must Pass" rovnako uspesny singel ako "My Sweet Lord" / "Isn't It A Pity" a bolo by to bez opletaciek...
OK, tolko zatial z mojej strany, cakam reakcie (ak nejake budu)
já jsem vděčnej za remasterovaný vydání (kvalitní zvuk, bonusy, pořádnej booklet) jakýkoliv starý dobrý desky, což se samozřejmě týká i ATMP. už jsem tady několikrát vykřikoval, že by takle měli vyjít všechny řadáče Beatles. měl jsem původně to starý CD vydání ATMP, ale když to vyšlo remasterovaně, to starý jsem prodal a koupil si to znova. I Live for You je skvělá, určitě by si zasloužila vydat už na původní LP. My Sweet Lord 2000 je zajímavý. ty ostatní bonusy neohromí ale ani neurazí. takže dávám plnej počet bodů remasterovaný verzi. jen tak dál...
podiel papeza v GM
s tym versom s papezom by mozno problem bol, napokon, ked si pozries booklet albumu, v texte piesne sa ten vers nevyskytuje (nahoda alebo zamer?)... takze by mohol nahrat druhu verziu bez toho, ako to urobili napr. The Kinks s pesnickou LOLA (coca-cola zmenili na cherry-cola)... ale je to len taka hypoteza, George samozrejme nemohol tusit, ze sa nanho kvoli MSL vrhnu... tak ci onak, myslim si, ze Awaiting by bol tiez #1 keby vysiel na singli. A k tomu klipu k My Sweet Lord 2000, neviem ci je to vlastne klip, kazdopadne, najdes ho aj na http://www.allthingsmustpass.com ako animaciu vo Flashi, o.i. ked kliknes na tych trpaslikov tak sa ti rozosmeju, ked kliknes na Georgea, otvori si noviny, celkom sranda....
A este jedna tema na diskusiu: myslite si, ze George naozaj kopiroval Chiffons He's So Fine? mne osobne pride MSL ovela podobnejsi s Oh, Happy Day od Edwin Hawkins Singers, pustite si zaciatky oboch pesniciek a je to uplne to iste (akurat v MSL sa to hra na akustickej gitare a v Oh, Happy Day na piane), kym He's So Fine zacina tym nemoznym doo-lang-doo-lang-do-lang...
AD dr. Halíř: ja som ani nevedel, ze povodny ATMP vysiel aj na CD... v ktorom roku to bolo? a bolo to doubleCD alebo tripleCD? celkom rad by som to videl, aj ked remaster mam samozrejme radsej, na druhu stranu, to uz nie je az taka rarita...
A este jedna tema na diskusiu: myslite si, ze George naozaj kopiroval Chiffons He's So Fine? mne osobne pride MSL ovela podobnejsi s Oh, Happy Day od Edwin Hawkins Singers, pustite si zaciatky oboch pesniciek a je to uplne to iste (akurat v MSL sa to hra na akustickej gitare a v Oh, Happy Day na piane), kym He's So Fine zacina tym nemoznym doo-lang-doo-lang-do-lang...
AD dr. Halíř: ja som ani nevedel, ze povodny ATMP vysiel aj na CD... v ktorom roku to bolo? a bolo to doubleCD alebo tripleCD? celkom rad by som to videl, aj ked remaster mam samozrejme radsej, na druhu stranu, to uz nie je az taka rarita...
He´s so fine jsem nikdy neslyšel a ani po tom neprahnu. mě stačí My Sweet Lord. co se týče původního vydání na CD, tak to bylo podle mě někdy na přelomu 80. a 90. let, kdy začali vycházet Beatles na CD. je to klasický starý CD bez nápadu. booklet tvoří asi jenom 4 stránky. podle mě to rarita není, spíš odfláknutá práce.
George jako homeless, to je dobrý fór. Akorát, že trochu zazobanější. Ten park, kde sedí, byl totiž jeho, včetně "skromného" příbytku vedle, který už na obalu desky vidět není. Na Beatles anthology je důkaz, že titulní sklabu nahrával ještě s brouky. Ještě že si to nechal jen pro sebe. Jako název prvního sólo alba to docela sedí, hlavně u věčně odstrkávaného George.
ALL THINGS MUST PASS
On napsal Clayson zas nějakou novou knihu o Harrisonovi? A nemyslíš náhodou tu, kterou napsal někdy loni nebo předloni a která už byla dávno u nás přeložená a vydaná? Já jsem si jí koupil někdy v červnu na Budějovický.